180Football614x60 McBookieFootball614x60.

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Πρίττας: Θα πάρουμε την νίκη

Την αισιοδοξία του πως το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα θα πάρει την νίκη απέναντι στην Λετονία την Παρασκευή (8/10, 21:40GR) εξέφρασε, σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό NovaΣΠΟΡ FM 94,6, ο Σάκης Πρίττας. Ο μέσος του Αρη μίλησε για το παιχνίδι της επόμενης αγωνιστικής με το Ισραήλ, ενώ στην συνέχεια αναφέρθηκε και στην ομάδα του, στο που μπορεί να φτάσει, αλλά και στον Κούπερ, λέγοντας χαρακτηριστικά πως "Είναι με διαφορά ο καλύτερος προπονητής που έχω συνεργαστεί".
Αναλυτικά
οι δηλώσεις του Πρίττα:
Για τον τραυματισμό του:
 "Σε είκοσι μέρες υπολογίζουμε ότι θα επιστρέψω. Σε μια ανύποπτη στιγμή, έπεσα και δεν έβαλα καλά το χέρι μου στο έδαφος. Με δική μου ευθύνη τραυματίστηκα".
Για το κλίμα στην Εθνική, ύστερα από τους τραυματισμούς που έχουν προκύψει στην ομάδα: "Θα έλεγα ότι υπάρχουν παίκτες που μπορούν να αναπληρώσουν τα κενά εκείνων που είναι τραυματίες. Θέλω να πιστεύω ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα και θα καταφέρουμε να πάρουμε τη νίκη και να κοιτάξουμε το επόμενο παιχνίδι, το οποίο είναι εξίσου σημαντικό".
Για το γεγονός που υπάρχουν αρκετές απουσίες στην επίθεση: "Η Λετονία θα κλειστεί στην άμυνα της και θα πρέπει να έχουμε έτοιμους όλους τους επιθετικούς. Δηλαδή, να είναι σε καλή ημέρα οι επιθετικοί μας. Ωστόσο, πιστεύω ότι όλα θα κριθούν στη μεσαία γραμμή, η οποία καλείται να κάνει καλή κυκλοφορία για να διασπάσει την αντίπαλη άμυνα".
Για το παιχνίδι με το Ισραήλ, την ερχόμενη Τρίτη: "Ολα είναι στα λόγια. Ποτέ δεν ξέρεις ποιο παιχνίδι μπορεί να γίνει εύκολο ή να είναι δύσκολο. Σίγουρα είναι πιο δυνατή ομάδα το Ισραήλ, αλλά όλα κρίνονται μέσα στο γήπεδο".
Για τον προπονητή του στον Αρη, τον Εκτορ Ραούλ Κούπερ: "Εμένα με βοήθησε πάρα πολύ ο κ. Κούπερ. Σε σχέση με τους προηγούμενους προπονητές που έχω συνεργαστεί έχει πολλά πλεονεκτήματα. Δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Προσπαθεί να προετοιμάσει όσο το δυνατόν καλύτερα την ομάδα. Δουλεύει στον ψυχολογικό τομέα, είτε έχουμε νικήσει είτε έχουμε χάσει. Είναι με διαφορά ο καλύτερος προπονητής που έχω συνεργαστεί".
Για το πόσο ψηλά μπορεί να φτάσει ο Αρης: "Είναι πολύ δύσκολο να μπεις σφήνα στους δύο μεγάλους της Αθήνας. Τα μπάτζετ είναι μεγάλα και γενικότερα είναι υπέρβαση για μια ομάδα της Θεσσαλονίκης να μπει σφήνα στη δυάδα του πρωταθλήματος. Ξέρουμε ότι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα, όμως εμείς δεν κοιτάμε μακριά. Κοιτάμε παιχνίδι με παιχνίδι και θέλουμε να είμαστε σοβαροί σε κάθε ματς".
Για την καριέρα του: "Κοιτώντας προς τα πίσω θα δω κάποιους τραυματισμούς που φρέναραν την ανοδική μου πορεία. Είχα κάνει κάποια χειρουργεία, όμως δουλεύω καθημερινά και ποτέ δεν είναι αργά. Δουλεύω καθημερινά και η κλήση στην Εθνική με έκανε πολύ χαρούμενο. Ομως θα είμαι ακόμη πιο χαρούμενος, όταν θα κένω την πρώτη μου συμμετοχή στην Εθνική".
sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου