180Football614x60 McBookieFootball614x60.

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Εκκληση Καζάζη στους ισχυρούς του ΠΑΟ

Στο απροχώρητο φαίνεται πως έχει φτάσει η κατάσταση στον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό, με τον Στέλιο Καζάζη να κάνει έκκληση στους Πατέρα, Γιαννακόπουλο και Βαρδινογιάννη, για βοήθεια, σε ένα τμήμα, που όπως τονίζει, λείπουν ακόμη και τα νερά και τα tape.

Ο τεχνικός του
Τριφυλλιού μπροστά και στην τελευταία... κοροϊδία με τις προκαταβολές των Γιορντάνοφ και Καστάρντ, αλλά και στο γενικότερο κλίμα που επικρατεί από το καλοκαίρι και μετά στο τμήμα, με γραπτή επιστολή του κάνει έκκληση στους ισχυρούς άνδρες του συλλόγου, προκειμένου να λάβει βοήθεια το τμήμα, το οποίο βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού.
Αναλυτικά η δήλωση του Στέλιου Καζάζη:
"Εχουμε ξεπεράσει την κόκκινη γραμμή. Δυστυχώς είμαι στη δυσάρεστη θέση να πω ότι στην επικοινωνία που είχα σήμερα με τους παίκτες (Γιορντάνοφ, Γκαστάρντ) και τους εκπροσώπους τους μου τόνισαν ότι δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια να περιμένουν. Θεωρώ ότι εκτέθηκα και εγώ στο πρόσωπο τους, διότι υπήρξαν σαφή υπονοούμενα πως δεν υπάρχει σοβαρότητα, αλλά εμπαιγμός.
Θέλω να κάνω μια έκκληση και απευθύνομαι ονομαστικά προς τους κ.κ. Πατέρα, Βαρδινογιάννη, Γιαννακόπουλο. Είμαι ο Στέλιος Καζάζης ο προπονητής της ομάδας βόλεϊ. Εντεκα χρόνια που υπηρέτησα την ομάδα σαν αθλητής έχω πάρει 6 πρωταθλήματα και 4 κύπελλα, σαν προπονητής δύο χρονιές 1 πρωτάθλημα και 1 κύπελλο, έχω απομείνει με 8 αθλητές και ζητώ την βοήθεια σας να τροφοδοτήσουν με νερά και tape.
Διότι οι αθλητές λιώνουν μέσα στο γήπεδο και δεν έχουν να πιουν νερό, ενώ παράλληλα το tape είναι απαραίτητο υλικό για να αποφύγουν σοβαρούς τραυματισμούς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου